ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Ισχύουν οι περισσότεροι από τους όρους που ισχύουν για την Ελλάδα. Οι διαφορές/επισημάνσεις είναι οι ακόλουθες:

Αν θέλετε να αντικατασταθεί το προϊόν με ένα διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν και να πραγματοποιήσετε μια νέα παραγγελία μέσω του e-shop.

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε μια ταχυδρομική υπηρεσία που σας διασφαλίζει για την αξία των προϊόντων που επιστρέφονται και να λαμβάνετε πάντα την απόδειξη της αποστολής. Οι μεταφορείς παραδίδουν τα δέματα κατά τη διάρκεια του κανονικού ωραρίου των επιχειρήσεων και μπορεί να απαιτούν μια υπογραφή για την παραλαβή, γι ‘αυτό προτείνουμε η παραγγελία σας να παραδίδεται σε μια διεύθυνση εργασίας και όχι σε διεύθυνση σπιτιού.

Κάθε δασμός χρεώνεται όταν η παραγγελία φτάσει στη χώρα και πρέπει να καταβάλλεται από τον παραλήπτη της παραγγελίας. Επειδή οι πολιτικές και τελωνειακές επιβαρύνσεις διαφέρουν σημαντικά από χώρα σε χώρα, προτείνουμε να επικοινωνήσετε με το τοπικό τελωνειακό γραφείο για περισσότερες πληροφορίες. Όταν υπάρχουν τελωνειακές επιβαρύνσεις μπορεί να επηρεάσουν το χρόνο παράδοσης του δέματός σας.

Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση εθνικής εορτής/αργίας στη χώρα σας, οι παραδόσεις πιθανόν δεν θα γίνουν. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε να περιμένετε την παραγγελία σας να φτάσει την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

Τα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση μέσω του www.ollala.gr φέρουν τα χαρακτηριστικά που αναλυτικά περιγράφονται σε κάθε προϊόν. Οι τιμές που αναφέρονται στον ιστότοπο είναι σε ευρώ, περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.

Η παραγγελία των προϊόντων πραγματοποιείται με τη συμπλήρωση και αποστολή της ειδικής φόρμας παραγγελιών που είναι αναρτημένη στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η παραγγελία θεωρείται ληφθείσα εφόσον ο καταναλωτής λάβει σχετική ενημέρωση για αποδοχή της παραγγελίας του στην οθόνη του και μέσω email, το οποίο θα καταγράφει όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας, όπως το προϊόν, το κόστος, τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης αυτού. Με την λήψη της σχετικής ενημέρωσης, η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική.

Η ολοκλήρωση της πώλησης των αγαθών τελεί υπό την επιφύλαξη της διαθεσιμότητας των προϊόντων κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας των παραγγελθέντων προϊόντων, η εταιρεία σας ενημερώνει αντίστοιχα και δεν αποδέχεται την παραγγελία, με συνέπεια να μην καταρτίζεται η πώληση αγαθών εξ αποστάσεως.

Προσοχή! Τα προϊόντα αποστέλνονται ΜΟΝΟ εφόσον έχει προηγηθεί από μέρους της εταιρείας ollala τηλεφωνική επικοινωνία, έτσι ώστε να επιβεβαιωθεί η επιλογή του σωστού μεγέθους από τον καταναλωτή.

Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής σε σχέση με την παραγγελία, η εταιρεία θα επικοινωνεί μαζί σας στα στοιχεία που έχετε παράσχει κατά την εγγραφή σας ή την είσοδό σας στην ιστοσελίδα. Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα επικοινωνίας με την εταιρεία μας είτε στο email info@ollala.gr είτε τηλεφωνικά στο 6934616850. Εφόσον η παραγγελία ολοκληρωθεί και τα αγαθά είναι έτοιμα προς παράδοση, ο καταναλωτής θα λαμβάνει σχετική ειδοποίηση μέσω email για την ολοκλήρωση της παραγγελίας του και την παραλαβή της σύμφωνα με τον τρόπο που έχει επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας.

Η εταιρεία δεσμεύεται να παραδώσει την επιβεβαιωμένη παραγγελία εντός 3-5 εργασίμων ημερών εντός Ελλάδος από την ολοκλήρωση της επιβεβαίωσής της. Ωστόσο, η εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστέρηση της παράδοσης λόγω ανωτέρας βίας (ενδεικτικά πλημμύρες, φυσικές καταστροφές, σεισμοί, τρομοκρατικές ενέργειες, προβλήματα των προμηθευτών ή μεταφορών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις, απεργίες κ.ο.κ) , οφείλει ωστόσο να ενημερώνει τον καταναλωτή και να παραδώσει την παραγγελία εντός επιπλέον προθεσμίας που θα ζητηθεί από τον καταναλωτή, ανάλογα με τις ισχύουσες συνθήκες και περιστάσεις. Εάν η εταιρεία δεν παραδώσει τα αγαθά εντός της επιπλέον αυτής προθεσμίας, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση, ακυρώνοντας την παραγγελία του στο email ή τηλεφωνικά κάνοντας χρήση του κωδικού παραγγελίας που είχε λάβει κατά την επιβεβαίωση αυτής. Στην τελευταία αυτή περίπτωση, η εταιρεία δεσμεύεται να επιστρέψει χωρίς αναίτια καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης.

Επίσης, σε περίπτωση όπου τα περιστατικά ανωτέρας βίας διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί ελεύθερα από οποιοδήποτε από τα συμβαλλόμενα μέρη χωρίς αποζημίωση.